29 Eylül 2014 Pazartesi

SİLVİ DEFTERİNE SON BAKIŞ

Bi önceki yazımda yazıcaktım bunları aslında ama silviye yeterince haksızlık yaptım bari burda ona tam bi sayfa ayrıyım dedim.
O çok zor 6 aydı yanımda bir tek silvi vardı hemde hiç birşey bilmeden. Hergün benimle ilgilendi romantik süprizler yaptı falan.
Ben naptım her güzel şeyin içine ettiğim gibi bunuda mahvettim.Adamın niyeti evlilik , işi var gücü var, senide seviyo bide yetmezmiş gibi romantik hayır gülüm sen ne istiyosun Allahtan belanı mı istiyosun anlamdım ki tak parmağına yüzüğü gül gibi yaşa. 
Ama ben naptım evlilik teklifi eden adama ben seninle gelecek düşünmüyorum benim için daha erken dedim neden malım çünkü ben.
beni seveni bırakıp sevmeyenin götünde dolanmak için.
Aşk denilen o saçmalık için.
Ama basmıyo bende kafa, aşk gökten profiterol yağması kadar imkansiz bi durumken hala nasıl isteyebiliyorum bilmiyorum.
Neyse ben buna olmaz dedim ama içimden de bu beni bırakamaz diyorum hani,  bi daha görüşmeyelim seni hayatımdan çıkartıyorum falan desem bileklerine dikine vurur jileti o modda takılıyo adam. Eeee ister istemez bizim egoda tavan .
Ama beyimiz ne dedi ''HAKLISIN ASLINDA BEN FAZLA KAPTIRDIM KENDİMİ BİR DAHA RAHATSIZ ETMEM İYİ GECELER.'' Ben şokk.
mesajı okuyorum okuyorum algılayamıyorum böyle bi mecaz bi bişey arıyorum ama yok adam gayet net yol vermiş bana.
O gece uyumadım sabaha kadar '' hakettin gülüm sen bunu herkese mavi boncuk dağıt  dağıt sonra zora gelince vinnn adama böyle yol verirler işte '' diye kendime kızdım. 
Silvide gurulu çocukmuş gözüme girdi :)
dolanmasın oyle kızın götünde tamam kız ben olabilirm ama yinede gururlu olsun yoksa bu kadın milleti adamı kölesi yapar. 
Ertesi sabah benim gözler kan çanağı okulada gitmedim öyle oturuyorum yatakta telefonum çaldı baktım silviii :))
Ha şöyle yola gel be güzelim :))
Açmadım bi süre sonra uykudan yeni kalkmış gibi açtım.
-Alo silvi efendim ne vardı sabah sabah ?
-Kusura bakma uyandırdım galiba ben okul için uyandığını düşünmüştüm.
-Önemi değil ya uyuya kalmışım noldu?
-Konuşmak isteğim şeyler var sabaha kdar düşündüm bugun görüşebilir miyiz?
-Hmm tamam olur ben musait olunca dönerim sana .
-Tamam haber bekliyorum.
Ohh sabah sabah keyfim yerine geldi valla :):)
giyindim süslendim mesaj attım  10 dk dersten çıkıyorum nerde buluşuyoruz diye sürekli gittiğimiz bi yer var oraya gittik oturduk direk konuya girdi.        
 dün çok düşündüm haklısın ben aceleci davrandım benim içinde çok hızlı oldu istersen en baştan alalım arkadaş olalım vs.
Bende tamam dedim o gün bugundur arkadaş gibiyiz.Zaten farklı şehirler falan yavaş yavaş kopucaz galiba neyse kalp kırmamış oldum oda iyi oldu diyip bu deftere burda bi ayraç koyup rafa kaldırıyorum :)
ee nolur nolmaz bi ayraç dursun içinde ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder