30 Eylül 2014 Salı

İLK HAFTA FOBİSİ


Üniversitenin en nefret ettiğim zamanları ilk haftalar ve tabiki sinav haftaları.
ilk hafta gerginliği diye bişey var. Helede geçen yıl suratına bakılmayan kızlar yaz girince bi hallere girip victoria secret mankenleri gibi dönünce kafayı yememek elde değil.
öyle de güzel bronzlaşıp zayıflarlar ki bacaklarını cart diye ayırıp derilerini soyası gelir insanın. 
Allahtan öyle bi derdim yoktu bu yıl yeni bi okulda herkesin kim bu kim bu dediği o kızdım.Cidden güzel bi duygu böyle utanmış gibi yapıp sinsi sinsi eğleniyorum.Gizemli kızım yani:):)
Bi süre bunun tadını çıkartıcam tabi çenemi tutabilirsem.Biri bana bişey sorunca anamın kızlık soyadına kadar veriyorum tabi gizem mizem hak getire...
Yeni olmanın en kötü tarafı ise ders kitaplarını almak.Ordan oraya sürünüp kitap ararsın deli gibi.Bide ben kimseyi tanımadığımdan 2 kat koşturmaca beni bekliyo.Kimseyede diyemem nerden alıyosunuz diye anlıcağınız toplu taşımada rekora koşucağım bi haftaya başladım :):)
Bu arada ingilizce olarak zorunlu aldığım bi ders var derste türkçe konuşmak yasak.
ha aklınızda soru işareti olmasın bende ingilizce I go, you go , we go kıvamında.
her zamanki gibi derse geç kaldım ''allam nolur soru sormasın nolur'' diye yalvara yalvara girdim sınıfa sağolsun hocada zorlamadı beni, sabah sabah afyonu patlamamış belli.
Ders bir buçuk saat zaman geçmiyo anlatıyo anlatıyo anlamıyorum en sonunda söyledim tiçir ay dont andırstend yani.
Dedim ohh türkçe anlatıcak ama paşam naptı ingilizce anlamdığım yeri başka bi şekilde ingilizce anlattı bide el kol falan yapıyo.Hayır ya beden diliyle iletişim böyle bişey olmamalı hocanın genler kesinlikte bi taksiciye aitmiş ama bi karışıklık olmuş belli ben bunu başka şekilde izah edemem.
Kendimi türkiyeye gelen yabancı turıst gibi hissettim. 
Ben gitmek çultanahmettt :):)
Sadede gel derseniz bu taksimetre fena yazıyo hadi hayırlısı :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder