31 Mayıs 2014 Cumartesi

HOPELESS


UMUTSUZ nefesinizi kesecek, merakınızı uyandıracak, ilk aşkınızı hatırlatacak bir roman yazıyor kitabın arka kapagında gerçektende öyle
kitap benim için bi yol kitabıydı.Uçakta okuyup zaman geçirmek için çantama atmıştım ilk başlarında sıkılsamda sonradan beni kendine bağladı.

Sky evlat edinilmiş liseye kadar evde eğitim görmüş ama özgüveni yerinde bir genç kız.Holder ise sorunları oldugu için okuldan uzaklaştırılan sırları olan yakışıklı karizmatik çekici kaslı genç kızların sevgilisi bi tip.
ikilimiz tanışır tanışmaz aralarında bi çekim oluyo ve ilişkileri başlıyor. dediğim gibi ilk başları sıkıcı biraz kız kacar oglan kovalar oglan kacar kız kovalar tatlı tatlı atısırlar falan tam lise hayatı o yuzden ucaktan indikten sonra kıtaba 1 hafta ara verdim.
Sonra ben başladığım işi yarım bırakmam dedim aldım kitabımı kahvemi kampüste kitabı bitirdim.


kitap hakkında deli gibi detay vermek isterken bi yandanda okumanızı istiyorum.
Çünkü detay vermeye başlarsam duramam sadece çoçukluğuma gittim sky kadar canımın yandığını hissettim acı çektim bi kitabı hiç bu kadar içselleştirmemiştim ama bu çok başkaydı.
kitap bittiğnde zırıl zırıl aglıyodum kampsun ortasında. Kolay kolay aglamam o yuzden arkadaşlarım çok şaşırdı ağlama nedenimin kitap olduğu duyunca daha çok şaşırdılar. Hani vardır ya bazıları duygusal bi film izlersin gözlerin dolar ama yanındaki arkadaşın seninle dalga geçer buna mı ağladın hahaha diye işte ben dalga geçendim herzaman o yüzden inandıramadım kimseyi :)
sonuç olarak kitap öyle mıc mıc liseli ergen aşkı değil farklı bi dünyaya açılan güzel bi kitap okumanızı şiddetle tavsiye ederim şimdiden iyi okumalar :)

5 yorum:

  1. Severek ve şaşırarak okudum kitaplardandı. Güzel yazı tatlım. ellerine sağlık. mimledim hem seni =)

    YanıtlaSil
  2. ohoo sen daha cvp vermeden ben bide ödül yaptım son yazıya doğru bi ilerle=)

    YanıtlaSil
  3. tembel yarim yine mimledim. sınavdan kafa kaldır bi dinlen yahuu =)

    YanıtlaSil
  4. Mim özürlü arkadaşım ben seni mimledim
    http://zamskaa.blogspot.com.tr/2014/06/sikilan-ben-ve-pencere-mimi.html
    mim üstüne yat tembellll

    YanıtlaSil