7 Nisan 2014 Pazartesi

KUAFÖR MÜ AMAN AMAN!!!!

Ben bir kuaför kurbanıyım. Kırıklarımı aldırmaya gittim evet sakin olun yaptım bunu neden yaptım bilmiyorum ama yaptım sağolsun sevgili kuaforüm kafamda kalandan daha uzun bi kısmı kesti ortada kırık falan kalmadı, tabi saçta kalmadı.
bire vicdansız hiç mi titremedi o makas, fön makinası bile çalışmak istemedi kafamı görünce yapmayın durun der gibi sesler cıkarttı tabi anlayana.. boşuna dememiş atalarımız anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az.
bu karıya orkestra getir anlamaz canım anlamaz.
 Kafamı görünce şok geçirdim gözlerim doldu bide demesin mi benim elim uğurludur canım hemen uzar saçın diye yolarım lan seni o güzel sarı saçlarını eline veririm!!!!! bir iki bagırdım baktım sac geri gelmiyo cıktım gittim .
eve gel salya sümük bir halde mucize bir gecede saç uzatan formulu ararken kardeşim gelip eneee naptın la kendine tavuk götü gibi olmuş kafan ben sana kestirme demiştim zaten diye başladı tepemde o sinirle bi kür buldum kullananlar cok memnun en iyisi bende deniyim bundan daha kötü ne olabilir dedim ve malzemelerini aldım kürün adı sinameki kürü duymuşsunuzdur belki çok meşhurmuş.
ilk gün kattım karıştırtım  sıvadım ne varsa kafam. Kürün en kötü tarafı ise 5 ssat duracak kafada ben 5 saat nasıl dayanıyım kurt var bende duramam 2 saat yeter dedim sürdüm.babam bu ne kafandaki iğrenç gözüküyosun diyerek beni motive etti bende bilmiş bilmiş bu sinameki kürü canım saçıma bakıyorum sizin gibi değilim deyip hava attığımı zannederken babamla annem gülmeye başladı noluyo yeaaaa neye gülüyonuz siz diye atladım hemen babam bu ot bagırsaklara yardımcı bi ot  bağırsak söktürücü gibi bişey aynı şey kafana olmasın saçların dökülürse görürsün dedi tırstım ama belli etmedim ne dökcek be herkes yapıyo bunu mucize bişeymiş bu rapunzel gibi olucam görüceksiniz diye odama gittim ama nasıl korkuyorum geçtim ayna karsısında döküldü mü aha döküldü ortası açılıyo diye iki saati zar zor geçirdim.Yıkadıktan sonra baktım normale göre daha az dökülmüş saçım ama kökünden geldi hep kırılmadı yani o beni biraz endişelendirdi neyse detoks bu ölü saçı atıyor diye teselli verdim kendime
babam sagolsun bilinçaltıma nasıl girdiyse gece rüyamda bütün saçlarım dökülüyo kel kalıyorum Allam yarebbim o nasıl bir kabus nasıl bir felaket uyanamıyorumda rüya içinde debelendim durdum. sabah kalkar kalkmaz saçlarımı kontrol ettim cok şükür yerindeler. küre gelince bu kadar maceranın üzerine belki sizde denemek istersiniz şöyle yapılıyor.
SİNAMEKİ KÜRÜ 

Bir çay bardağı su ile bir tatlı kaşığı sinameki 1 dk kaynatıp süzülüyor. ılık hale gelince içine 1 tatlı kaşığı tatlı badem yagı ve 1 ampul bemiks koyulup saça uygulanıyor. spreyli bir şişe kullanırsanız daha rahat edersiniz cok akışkan bir maske çünkü. önemli noktası ise her seferinde sinamekiyi yeniden demlemeniz. denemek isteyenlere şimdiden kolay gelsin umarım sağlıklı upuzun güzelllll saçlarınız olur :):):)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder